Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

lördag 13 augusti 2011

Barack vill se oss i WDC

Nej tack, sa jag, det blir för mycket för mig, jag är här inkognito, och vill inte behöva representera . Julius Jr. blev lite snar, och slängde igen dörren till mitt hotellrum, men det har han efter sin far, det heta tempramentet, så jag vet att det snart drar förbi.

Jag flyger hem imorgon em, då jag har fått oroande rapporter från nära källor att det festas om på Hornberga Säteri, vilket gör att jag icke kan koppla av.

Julius Jr. ska i sin roll på uppdrag till WDC , och möta Obama bla, vilket han då tyckte skulle vara ett förträffligt tillfälle för mig att träffa en fantastisk snygg man. Ja, men han är ju gift replikerade jag snabbt.
- Det har väl aldrig varit ett problem för dig mamsen svarade sonen....

Oss emellan är jag ganska less hela USA just nu med dess Teapartyrörelse som sabbar så mycket i den inhemska politiken , och som leder till att hela världens ekonomi gungar just nu. Ja, det ska väl inte en bart skyllas på "Teapartarna", det finns en märklig samling Hökar och Duvor som .......jaja.
Imorgon ska jag shoppa loss , och sedan sätta på mig tofflor och hörlurar för att sova mig hem igen. Ha en nice evening friends! HS

1 kommentar:

  1. Men FYYYYYYYYY på sig Julle, ryter nu tant Rubina till. Att du kan vilja bjuda ut själva Mamsingen till en annan hustrus MAN. Sedan må han vara hur fager som helst under ögonen. Tänk dock på att det är HON som bestämmer hur hela urverket skall dras!!!! Aja baja Julle!!!

    Ja, det kan bli lite väl mycket thè, även om man icke befinner sig i Boston. Nej, tacka vet jag Svedala.DÄR vet man minsann ICKE vad som finns kvar i landet. Särskilt som du nu varit bortrest ett par dagar. De få företag som fanns innan du begav dig av, kanske numer innehas av de lite mer Kinesiska folket. Det finns för all del andra länder som också sneglat på något som är lönsamt för oss. Och VIPS, så har "någon" sålt det företaget för en silverpenning.

    Grevinnan af Kofot och jag träffades som av en slump i dag, då jag hade ärenden i den Kungliga Hufvudstaden. Hon, liksom jag, stod helt frågande och undrande inför detta. Hur få in tillräckligt med skattepenningar, då vi ej äga företag? Hur få arbetstillfällen, då vi ej äga före... Hur gör vi om det kalla kriget kommer, då vi ej kan försörja vårt eget land? SAMT HUR skall vi kunna försvara oss, då vi ej har soldater? De som nu har detta till yrke, befinner sig i andra länder, för att medelst våra tillverkade vapen, panga ihjäl de som någon här i Sverige anser vara värd döden. Det allra märkligaste är dock, att vi kallar oss neutrala!! Ja, det var sådant vi satt och småpratade om, då vi tog en stilla fika på NK.

    Så angenämt att få sticcka in fossingarna i ett par sköna tofflor. De kan säkerligen få dig en gnutta lugnare, då du ryktesvägen hört att det går en aning livligt till på Hornberga. Jag undrar vem som kan ha sett till att det festas där å det grövsta?? Jag har dock mina aningar. Därför har jag ICKE hemkallat Översten ännu. Han skall förbli där på Hornberga, till dess du anländer. HAR han ställt till med något, skall jag tala till honom på ett sätt, som han sent skall glömma.

    Ha nu en bra hemresa, önskar dig
    Rubina von Oben

    SvaraRadera