Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

onsdag 6 juli 2011

Bokens engelska titel blir

Efter några timmars förhandlingar blev titeln: "The dark murder on the island"på engelska.
Men det gick åt såväl Ales som Stouts och en hel del fula ord innan vi var ense. men nu är vi Hono och Tim med varandra, och jag har ett mycket tungt huvud kan meddelas och ska sova någon timme till.

Sedan väntar SAS med flygservice till lilla moi, för i em kommer kära grevinnan Rubina och gästar Hornberga Säteri.
See you! HS                        179 sidor skräck och sträckläsning!

1 kommentar:

  1. En sådan fasansfullt genial titel ni kom farm till. Detta bör hedars på min ära. Här uppstår genast en lite men dock försiktigt spörsmål. HUR i hela friden kan du tillåta dessa så Engelska män, tilltala dig med namnet HONO?????????!!!!!!!!!! How come? Tror de att de på detta sätt är du och syster med DIG?? SÅ väldans svårt är det nu icke att rätt uttala ditt så välpassande namn. Att du är Tim med honom är förståeligt, då jag utgår att han är av simpel arbetarklass. VEM annars kallas Tim?

    Det är helt ofattbart att du suttit och präntat ned hela 179 sidor. Menar du på fullaste allvar att du gjort allt detta själv? Eller har du dikterat för den alltid så behjälpliga Elsa, som stenograferat, för att sedan renskriva detta. Jag får väl hoppas på det senare. OM nu fallet icke är sådant, vill jag varmt rekommendera dig en låååååååååååång och vilsam semester. Den skulle du ju kunna ta tillsammans med mig, då vi far till Venuzuela. Där i de djupa djunglarna, kan man bara vila. Machetemänniskorna får allt se till att bana vägar breda som Autobahn. Myggspraykvinnorna får också göra skäl för de oacceptala lönerna jag kommer att formligen överösa dem med. Med lite tur kanske vi kan få oss en björnstek till livs lite då och ibland. Jag utgår från att du sedan länge saknat just stekar på vilda nallar, då importen av dessa så snöpligt gick i stöpet. DET min vän kan du alldeles säkert tacka släva Ollonberget för. Usch!!! Nu sade jag det hemska namnet IGEN. Men det är ju som du så redan förstår, så himmelens svårt att få denna spindelmagra tvåmetersman i sina 37:or ur minnet.

    Det var väl bra sorgligt att jag skulle behöva avsluta denna kommunikè med denna mans så fadda smak i munnen, men....

    Rysligt spännande bokläsningshälsningar
    Rubina von Oben

    SvaraRadera