Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

fredag 1 juli 2011

Var är rubinbroschen

Julius Jr. har plockat fram sina ordnar, själv springer jag omkring och letar efter min lilla rubinbrosh som jag ska fästa i turbanen. Var fanders har den tagit vägen?????
"Du får väl ta en av Julius ordnar, den lilla rosen som han fick på Rosenbalen i Visby 1988 då han utsågs till den charmigaste kavaljeren på Rosenbalen" säger lilla Elsa glatt.
Kan jag verkligenn det, passar den i färgen till turbanen??? Stressad som en jag vet inte jag. Lille Carl-Jan är redan nere i Nice, och nu kommer taxin, så det får bli Julius ros som jag fäster i min turban.
Ja, om ni skulle undra då ni kommer att se alla pressbilder.
Calle och Silvan är också på plats, det känns som vi är de sista gästerna som landar i Nice kl 12.10 idag. Oh så stressad jag är, och allt skyller jag på den där HERR GREVE Ollonberg.........

PS Skickarbilder från festligheterna!    HS

1 kommentar:

  1. Ja, jisstanes. DET var min första tanke också. STÖLD står skrivet med versaler!!! Jag tror att han passade på att anamma den då du så opassande låg under denna så gista brygga. Eftersom du redan påtalat att han kör en RÖD Mercedes, anser han säkerligen att rubinsmycket matchar den i färgen. OM så är fallet, kan han ju faktiskt liknas vid de så omtalade korparna. Vilket värde har i sådana fall den mansliknande personen. Kan inte Julius göra sig ett litet ärende till hans gård, för att göra en liten diskret kollation i hans Mersa om där finns en brosch som ser EXAKT likandan ut som din så saknade rubindito. Som du kanske anar, så ligger ju just RUBINER mig extra varmt om hjärtat. Försök nu att ínte ha allt för stressade rosor på kinderna då du ankommer till Borggården. Dessa kan ju tyvärr ha den illa egenskapen att skära sig gentemot din så röda kreation. För övrigt TROOOR jag att den orden du så noga valt ut, kommer att passa alldeles utmärkt till turbanen. Och glöm nu för all del icke den lilla sidenpåsen som enkom är avsedd för risgrynen. Om du sedan väljer Basmati eller ett annat gryn, tror jag är egalt. De skall ju ändå icke kokas ihop till något grötliknande kladd.
    Jag är med dig i mina tankar
    Ruban

    SvaraRadera