Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

tisdag 5 juli 2011

Hunnit spela en niohålsbana redan, och vann den

Mr Morsley mötte mig på Heatrow och så drog vi direkt till golfbanan i Teddington.
Jag  gjorde en helbra runda, och det var roligt att slå Mr Morsley iallafall. Han verkade inte lika road. Nu sitter jag på hotellrummet och jobbar lite , innan vi ska ses på The black Swan.En trevlig pub på Edgewar road.
Jäklar så uppåt jag känner mig efter golfrundan, det måste medges. Att spöa den lilla gubben gör att jag ligger bra till i våra förhandlingar......Hej hopp i min lilla låda, ser fram mot kvällen i Londres. See You!

1 kommentar:

  1. Så du drog till London och spöade skiten ur den lilla gubben!!! Precis så ska en slipsten dras. Jag är så stolt över dig. Då skall du se att vägen fram mot ditt mål, är spikrak.

    Efter att ha läst din kommunikè, var det om möjligt ännu trevligare på Kadettbalen på Karlsbergs Slott. Översten var klädd upp till tänderna. Det pasade honom faktiskt bra. Jag är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ trött på att se honom dra omkring i dessa tweedkläder a la det Engelska landet. Inklusive den numer allt för flottiga kepsen (i smårutigt). Nej, i afton var det taxeedo som gällde. Det var icke utan att en hel del damer flockades kring denna kvinnokarl. Jag tog med mig Lusidor af Aftonsol som kavaljer. Han är alltid ett säkert kort. Man vet på något vis var man har honom. Framåt kvällningen fick det bli landån hem. Översten har jag icke sett röken av. Han vilar säkerligen i någon fal kvinnas famn. Gud ske lov att Camina icke behöde bevittna hans beteende. Hon är trots allt en aning betuttad i honom. Nu är det således dags att åla mig ur sidenfodralet. Lilla Svala är mig så behjälplig. Hon har redan laddat upp för morgondagens huvudvärk. Sodavatten i mängder samt Treo i massor står redan beredda på mitt nattygsbord. Så det är bara att låta de blå falla över sina glober, för att sedan drömma så sött.

    Även den fjärde Guinnissen är du väl värd.
    Ses på Sjösala
    Rubis v O

    SvaraRadera